Partnerzy serwisu:
Drogi i autostrady

Małopolskie. Kto zajmie się utrzymaniem systemów w tunelu pod Luboniem Małym?

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Stump Franki
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
Schuttlfix
Balzola Polska

Data publikacji:
02-12-2024
Ostatnia modyfikacja:
02-12-2024
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RI

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Małopolskie. Kto zajmie się utrzymaniem systemów w tunelu pod Luboniem Małym?
fot. GDDKiA
GDDKiA szuka firmy, która zajmie się utrzymaniem systemów bezpieczeństwa i urządzeń obsługi tunelu pod Luboniem Małym w ciągu drogi ekspresowej S7. Nie powinno być problemu z wyłonieniem wykonawcy.

Oddany w listopadzie 2022 roku nowy odcinek Zakopianki skrócił czas podróży między węzłami Lubień i Skomielna Biała o ok. 20 minut.

GDDKiA szuka firmy, która zajmie się utrzymaniem systemów bezpieczeństwa i urządzeń obsługi tunelu w ciągu drogi ekspresowej S7. Zakres zadania przewiduje m.in.: bieżące utrzymanie systemów i urządzeń infrastruktury tunelu, mające na celu wykonanie czynności konserwacyjnych i eksploatacyjnych tunelu oraz urządzeń i systemów infrastruktury; całodobową dyspozytorską obsługę Centrum Zarządzania Tunelem; a także opracowanie, uzgodnienie i wdrożenie projektu zmiennej organizacji ruchu. Umowa ma obowiązywać przez 3 lata.

Znamy już oferty zainteresowanych firm. Nie powinno być problemu z wyłonieniem zwycięzcy, bo wszystkie mieszczą się w zarezerwowanej przez GDDKiA kwocie ok. 32,1 mln złotych. Ok. 20,6 mln zł zaproponowała spółka Wasko z Gliwic, ok. 23,2 mln zł - Voltar System z Tychów, a ok. 26,1 mln zł - Urkom z Zabrza.

Przy wyborze zwycięzcy urzędnicy wezmą pod uwagę przede wszystkim cenę (waga 60 %), doświadczenie zawodowe koordynatora (20 %) oraz doświadczenie zawodowe zespołu serwisantów (20 %). Obowiązuje wadium w wysokości 260 tysięcy złotych.

Przypomnijmy, że każda z dwóch nitek tunelu ma dwa pasy ruchu w każdym kierunku i dodatkowo pas awaryjny, który w przyszłości może stać się dodatkowym pasem ruchu. Przejazd tunelem z prędkością 100 km/h zajmuje ponad minutę, dokładnie 75 sekund. Zamontowany został w nim odcinkowy pomiar prędkości i 170 kamer. Sprzęt liczy również wszystkie pojazdy przejeżdżające przez tunel. Od 12 listopada 2022 r. do 9 marca 2024 r. przejechało nim dokładnie 10 019 911 pojazdów. To daje średnio 20,7 tysiąca pojazdów dziennie.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Stump Franki
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
Schuttlfix
Balzola Polska

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Kierowcy wjechali na część obwodnicy Oświęcimia

Drogi i autostrady

Kierowcy wjechali na część obwodnicy Oświęcimia

ep. 02 grudnia 2024

Kluczowy odcinek drogi ekspresowej S7 ze wsparciem w ramach FEnIKS-a

Drogi i autostrady

Obwodnicę z wykorzystaniem BIM jednak zbuduje Strabag?

Drogi i autostrady

Obwodnicę z wykorzystaniem BIM jednak zbuduje Strabag?

Elżbieta Pałys 21 listopada 2024

S19 Rzeszów Południe-Babica. Co słychać na budowie drogi za ponad 2 miliardy?

Drogi i autostrady

GDDKiA ogłasza ważny przetarg ws. tunelu pod Luboniem Małym

Inżynieria i innowacje

Małopolska: GDDKiA zamknie tunel na S7 na jedną noc

Drogi i autostrady

Małopolska: GDDKiA zamknie tunel na S7 na jedną noc

Mikołaj Kobryński 20 października 2023

Zobacz również:

Kierowcy wjechali na część obwodnicy Oświęcimia

Drogi i autostrady

Kierowcy wjechali na część obwodnicy Oświęcimia

ep. 02 grudnia 2024

Kluczowy odcinek drogi ekspresowej S7 ze wsparciem w ramach FEnIKS-a

Drogi i autostrady

Obwodnicę z wykorzystaniem BIM jednak zbuduje Strabag?

Drogi i autostrady

Obwodnicę z wykorzystaniem BIM jednak zbuduje Strabag?

Elżbieta Pałys 21 listopada 2024

S19 Rzeszów Południe-Babica. Co słychać na budowie drogi za ponad 2 miliardy?

Drogi i autostrady

GDDKiA ogłasza ważny przetarg ws. tunelu pod Luboniem Małym

Inżynieria i innowacje

Małopolska: GDDKiA zamknie tunel na S7 na jedną noc

Drogi i autostrady

Małopolska: GDDKiA zamknie tunel na S7 na jedną noc

Mikołaj Kobryński 20 października 2023

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5